sâmbătă, 29 septembrie 2012

Ziua 7 - Conferința Bisericilor Penticostale Române, Freie Christengemeide, Linz

Invitați să cânte o cântare la această Conferință, am însoțit și eu grupul Hristic la Linz. A fost un timp de relax pentru mine. Am avut ocazia să-l revăd pe dr. Lazăr Gog, fost profesor și un om pentru care am o stimă aparte. Bucuria a fost și mai mare că nu a uitat cine sunt și am putut schimba câteva vorbe. Pe lângă dr. Gog, am revăzut prieteni vechi, am cunoscut pe alții și am petrecut o după-masă liniștită după aproape 1 oră de învârtit în jurul sălii ca să găsești un loc de parcare.
Despre Conferință? Multă lume, cu cele mai bune haine, oameni interesați de sală și program, alții doar de hol și discuții, mesaj bun și atmosferă liniștită.
Seara s-a încheiat cu un drum la Amstetten, un Big Mc și întâlnirea cu pastorul Cătană! Un alt doilea Cătană pe care l-am cunoscut în viața mea. Super de treabă...acum e ora 1.36 și abia aștept programul de dimineață!
Noapte bună și timp frumos la biserică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu