miercuri, 26 septembrie 2012

Ziua 4 - Elim, Wien!

Am ajuns în cele din urmă și la cea mai mare biserică penticostală din Austria. Frumos local și modern! Am înțeles că aproximativ 1 400 de membrii sunt înscriși în această comunitate! Nu au fost, evident, toți miercuri la biserică, mulți din motive obiective, dar cred că tot au fost aproximativ vreo 500 de persoane. Mulți zic eu pentru un program în cursul săptămânii.
Deși nu mă cunoștea, pastorul bisericii Ionel Vlas, a avut încredere și mi-a oferit posibilitatea de a rosti unul dintre mesajele dragi mie, Apocalipsa 3 - Biserica din Laodicea! Ne-am amintit din nou, nevoia de a fi UTILI lui Dumnezeu în orice moment. 
O atmosferă frumoasă, oameni rugativi...a fost bine. După unu dintre cele mai obositoare zile și încă cu răceala după mine, la sfârșit am avut bucuria unei cine copioase cu prietenii mei din Agape. Un sfârșit de zi perfect!
Așteaptă la rând o nouă zi, un nou drum, o nouă slujire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu