sâmbătă, 29 septembrie 2012

Ziua 5 - El-Betel, Amstetten

Am ajuns la biserică joi, destul de devreme. La câteva minute după ce am ”aterizat” noi, au apărut și ceva tineri care meștereau ceva pe la biserică. S-a potrivit perfect. După câteva minute de așteptare, au început să apară încet-încet și membrii bisericii. Credeam că vor veni mai puțini, dar până la urmă un număr frumos a făcut să beneficiem de o seară liniștită și relaxantă, ca într-o zi de joi. Cântările calde ale grupului Hristic au atins corzile sensibile ale inimilor care s-au pregătit pentru un mesaj biblic despre smerenie - Cuvânt pentru creștinii cu nasul pe sus!
Inimoși și deschiși au răspuns la proiectele misiunii Hristic și apoi după terminarea programului, toți cei 4 băieți am fost luați acasă de conducătorul bisericii. A pus tot la dispoziția noastră + un timp fain de comuniune și discuții până mult după miezul nopții. Ce m-a impresionat, că dimineață deși au plecat toți devreme la lucru, nu ne-au scos afară din casă ci ne-au zis, citez: ”După ce vă treziți și mâncați, plecați când vreți...și trageți ușa după voi!”. Mare inimă!
P.S. Mie aici nu mi-a făcut nimeni poză...așa că se subînțelege prezența mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu