duminică, 23 septembrie 2012

Ziua 1 - Agape, Wien

După un drum fain în compania celor de la Hristic, și de data aceasta și parcă mai scurt, am ajuns la biserica Agape. Aici parcă vin acasă! Am prieteni buni și din ce în ce mai mulți care fac întotdeauna vizita o plăcere.  După perioada de vară a fost plăcută revederea cu cei de la Agape și abia aștept să mă reîntorc pe 3 octombrie să continuăm studiul Scripturii.
Păstorul Peșel a pus la dispoziția noastră tot programul de seară unde după cântările și prezentarea misiunii a urmat vremea mea pentru predicare. Exemplul lui Daniel a fost cel pe care l-am ales: Lucruri pe care să nu le uiți niciodată acasă! Ne-a așteptat o biserică destul de plină, iar atmosfera călduroasă a fost premiza unei ieșiri binecuvântate.
Deci, e de bine!

Un comentariu:

  1. Ziua 1 Agape Wien!! Ce onoare :) sintem si noi onorati de vizita ta si asteptam cu nerabdare si cu mintile pregatite continuarea studiului! Welcome back !

    RăspundețiȘtergere