sâmbătă, 29 septembrie 2012

Ziua 6 - Bethlehem, Graz!

Drumul spre Graz a fost extrem de pitoresc: munți, verdeață, tuneluri! Mai ales că am și condus eu. Am ajuns relativ devreme în Graz, timp berechet pentru plimbare prin magazinele unui complex comercial găsit în cale! La 7 fără un sfert în fața bisericii nu era nimeni...ne-au trecut ceva gânduri pesimiste prin minte, dar totul s-a liniștit pentru că până la 7 și un sfert s-au adunat suficienți oameni pentru un program reușit.
Biserica avea pregătit pentru seara de vineri, când noi îi vizitam, Psalmul 84 așa că am ales să vorbesc despre Pasiunea pentru Casa lui Dumnezeu. Cântările și mesajul au completat frumos atmosfera unei seri reușite.
După terminarea programului, 3 familii s-au arătat extrem de bucuroase să ne găzduiască și după discuțiile din microbuz, am realizat că fiecare dintre noi am nimerit să stăm la oameni deosebiți...a trecut foarte repede timpul prin Graz, încât nu pot să spun că mi-am format o părere despre biserică sau oraș. Poate am să mă reîntorc odată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu