joi, 9 august 2012

Ziua 4 - Căianu Mare!

O zi încărcată! Prin bunăvoința unui domn am reușit să fac în sfârșit rost de aer în mașină!!! O mare realizare!
La ora 20 s-a programat întâlnirea din satul mai sus amintit - Căianu Mare. Spre surprinderea mea, sala de închinare era destul de aglomerată. Această seară a fost un moment de premiere și recorduri:
- în primul rând am cunoscut pe cel mai tânăr primar din România, 23 de ani, domnul Paul Știr, și penticostal pe deasupra. El conduce primăria comunei Căianu Mic, comună ce deține în subordine 4 sate. L-am cunoscut personal, un tip ambițios, pasionat și pus pe fapte mari!
- în al doilea rând am ajuns în localitatea Dobric unde am aflat că peste 90 % din locuitori sunt penticostali. Nu credeam că mai poate exista așa ceva în România. Foarte tare!
Pentru mine mini-turneul împreună cu Hristic s-a încheiat. Ei mai continuă până în 19 august. Sprijiniți cu rugăciune acest proiect frumos. Mă voi mai întâlni cu ei de cel puțin 2 ori până la finalul turneului, dar acum plec spre casă pentru o timp de odihnă binemeritat pe care o să îl petrec pe malul Crișului Negru la bună-mea la sat pe final de săptămână!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu