luni, 6 august 2012

Ziua 1 - Câmpeni!

Iar era s-o pățesc! Internetul a uitat să îmi spună că la acel drum aproximat la 3 ore am de străbătut ceva munți prin județul Alba! După un drum interminabil, și fără aer condiționat, la o temperatură constantă de 37 grade, dar frumos, frumos am ajuns în premieră în orașul Câmpeni. Întins oraș, și cu cel mai ascuns centru din câte localități am vizitat eu! În parcul din centrul orașului tinerii din misiunea ”Hristic” cântau deja captând ascultătorii și trecătorii orașului. Instalați pe platforma unui tir, reprezentația lor stârnea reacții diverse curioșilor și celor care și-au chiar propus să asculte. Apoi urmam eu să vorbesc despre Cer și Iad. 
Pentru prima dată am vorbit într-un loc fără vreun acoperiș deasupra capului! Am mai predicat în corturi, grădini de vară, curți de case sau cămine culturale, dar niciodată într-un parc, în aer liber, loc pe unde se perindau prin fața platformei în permanență cetățeni... O experiență interesantă, plăcută, care m-a solicitat pe deplin să pot capta pe cât mai mulți oameni ieșiți să se bucure de răcoarea care cobora peste micuțul orășel Câmpeni!
Am observat cu atenție dăruirea tinerilor veniți să susțină inițiativa asociației ”Hristic”. Pentru aproximativ 1 lună au lăsat totul pe plan secund și s-au ”înrolat” la acest frumos mandat - prezentarea Evangheliei lui Christos. Puțin ca ei, de aceea merită toate aprecierile. După un drum lung, multă căldură, un program frumos, dar solicitant...abia aștept odihna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu