miercuri, 8 august 2012

Ziua 2 - Târnăveni!

(...ieri nu am avut internet pentru postarea jurnalului zilei...)
După câteva ore de condus prin soare am ajuns la Târnăveni cu speranța că voi putea să capăt răcoare din apele râului Târnava Mică. Povești! Am dat peste o apă murdară și neatractivă. Orășelul e frumos dar fără viață pentru că economia e la pământ și efectiv nu prea ai de unde face bani. Păcat. Am ajuns devreme la Târnăveni și până la începerea programului am avut timp de parc, de un sandwich cu pâine, salam și iaurt ca în perioada studenției.
Programul de evanghelizare s-a desfășurat în Casa de Cultură a orașului. Un domn de bine, un pictor, un ultim mohican al orașului, care se ocupă de clădire și evenimente, a reușit să facă un loc plăcut acolo și familial. O comportare exemplară, o primire foarte civilizată, un viceprimar Mohamed care a participat la eveniment, mi-au făcut o impresie bună. Sala s-a umplut încet-încet de peste 250 de oameni, ceea ce a fost o mare bucurie pentru noi. Entuziasm, bucurie, cântări frumoase, oameni hotărâți pentru cer, o întâlnire cu adevărat reușită din punctul meu de vedere.
Cu toată oboseala care se citea pe chipuri în timp ce mâncam pulpa de pui cu pilaf, se mai găsea puterea de zâmbet, fericire și chiar pentru cei mai tineri, pentru o plimbare prin oraș pe răcoare. O familie de bine ne-a cazat pe mine și Doru la ei acasă, loc unde l-am cunoscut și pe David micuțul de 5 ani al familiei de o șmecherie ieșită din comun. Un somn bine-meritat, o mâncare bio excelentă de dimineață, o cafea bună și la drum pentru ziua 3!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu