miercuri, 8 august 2012

Ziua 3 - Cluj!

...și după ceva distanță parcursă, astăzi mult mai scurtă, am ”aterizat” în sfârșit, împreună cu grupul Hristic la Cluj. Matinali - la ora 13 se vedea deja frumosul oraș în zare. Fără peripeții pe drum, ieri am fost aproape de un mic impact, după un drum lejer și cel mai important, scurt, ne-am oprit pentru ceva vreme la mall - Polus. Bine la mall după o căldură teribilă! Răcoare, mâncare, voie bună, reduceri, povești, planuri și relax pentru programul ce ne aștepta. Repet, sunt pe zi ce trece mai impresionat de tinerii aceștia care pun tot ce au pentru Domnul în acest proiect de evanghelizare...uneori rămân fără cuvinte când îi văd cum cântă, cu cât patos și drag fac totul...
Biserica ”Vestea Bună”, Someșeni, Cluj, condusă de pastorul Pop Ambrozie, a pus la dispoziția noastră tot programul din seara de miercuri. O biserică aproape plină, deși e perioada concediilor și la ei, caldă, bucuroasă și extrem de rugativă, a fost cadrul perfect pentru o seară reușită. Totul mergea parcă ca pe roate în atmosfera creeată de creștinii clujeni. Mulțumiri bisericii pentru sprijinul acordat și timpul acordat pentru slujire.

După terminarea programul, am părăsit echipa, dar doar până mâine seară, plecând spre Dej să îmi văd prietenii și unde am rămas peste noapte. O nouă zi mâine, noi provocări și un nou moment pentru a face bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu