marți, 2 februarie 2010

Mall-urile sau „paradisul amărâţilor”!

marţi 02.02.2010

Azi am „ieşit” şi eu după mult timp la mall! Am fost împreună cu Cam, soţia mea pentru cei care se vor întreba cine e Cam, să mâncăm ceva şi să rezolvăm nişte treburi. Ce nu înţeleg eu e cum de la orice oră ai merge la mall nu găseşti parcare? Nici subterană, nici afară...tot timpul e plin! Gură cască, domniţe şi băietani, şi foarte, foarte puţini cumpărători, se vântură pe scările şi culoarele marelui magazin. Obligatoriu înfipţi în cei mai buni blugi şi papuci de acasă, în cele mai noi achiziţii de cele mai multe ori adevărate kitchuri, petrec toată draga de zi în acest pseudo-paradis. Dau şi ultimii bani pe o cafea enorm de scumpă la Starbucks, pe un meniu la KFC sau altă firmă...ca să fie în trend, ca să simtă ce e aceea viaţă bună! Ce îşi mai freacă mâinile de bucurie patronii care mai preconizează deschiderea a aproximativ vreo 25 de mall-uri în România!

Totul se întâmplă azi la mall: întâlniri romantice, întâlniri de afacere sau de 10 ani, cumpărături, mâncare, saună, croitorie, cozi la paşaport, permise auto sau numere de înmatriculare! Bine că cel puţin încă, nu se şi doarme peste noapte acolo! Nimeni nu mai merge prin parc, teatru şi opera abia mai pot să îşi plătească artiştii, bibliotecile sunt goale aşa că singura preocupare a bibliotecarelor e să-şi pilească unghiile toată ziua şi să scrie pe mess, toţi sunt la mall. E „raiul” pe pământ, aşa spuneau în euforie ceva cetăţeni!

...într-o zi trebuia să fixăm o întâlnire importantă şi vorbind despre locaţie...ne-am trezit cu toţii în mall...se pare că nu mai avem scăpare!

Un comentariu:

  1. "...Cumperi toale de firma, bagi mecla-n mall,
    Ai un seria 5, iti pute botul plescai mentol..."

    P.S.

    Continuu sa va citesc si sa comentez ca o moca ce sunt, sper ca nu va deranjeaza

    RăspundețiȘtergere