luni, 15 februarie 2010

JURNAL DE CĂLĂTORIE...



Ucraina...intre alegeri prezidenţiale, zăpadă şi cursuri Veritas!


Luni ora 12.31...cartierul Ronaţ.
Tocmai m-am întors din Ucraina după o săptămână! Am găsit acolo multă zăpadă, un frig teribil şi oameni împărţiţi între Ianukovici şi Iulia Timoşenko. Ciudăţenia mare am găsit-o tot printre pocăiţi: mulţi au ales pe primul, motivând că nu le-ar strica un pic de prigoană, că prea bine o duc unii pocăţi şi un pic de scuturare aşa mai dură nu ar face decât bine! Am rămas fără cuvinte în faţa argumentului şi a minunatului raţionament.

De luni până vineri am avut 5 zile de studiu al Scripturii cu studenţii Colegiului Biblic "Vocea Evangheliei" din Cernăuţ şi cu încă două Biserici din jurul oraşului. A fost un timp extraordinar de benefic... Oamenii au început să aplice metoda noastră de studiu Veritas în cercetarea Scripturii şi după 3 ani de slujire acolo încep să se vadă rezultatele.

Închei, pentru că miercuri plec din nou la Galaţi şi vreau să dedic timpul mai mult familiei - adică, Cam şi băieţelul meu Ayan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu