luni, 1 februarie 2010

Cercul poeţilor dispăruţi...şi regăsiţi!


Azi am dedicat o parte din zi poeziilor...şi în căutarea după versuri bune, m-am întors la romantici, la maestru – Eminescu. Postez o poezie care mie azi mi-a dat de gândit:

Dintre sute de catarge


Dintre sute de catarge

Care lasă malurile,

Câte oare le vor sparge

Vânturile, valurile?


Dintre păsări călătoare

Ce străbat pământurile,

Câte-o să le-nece oare

Valurile, vânturile?


De-i goni fie norocul,

Fie idealurile,

Te urmează în tot locul

Vânturile, valurile.


Nenţeles rămâne gândul

Ce-ţi străbate cânturile,

Zboară vecinic, îngânându-l

Valurile, vânturile.


Închei „periplul” meu eminescian prin redarea unor versuri pe care le-am găsit în cartea Nostalgia a lui Mircea Cărtărescu:

Trecut-au anii


...Să smulg un sunet din trecutul vieţii,

Să fac, o suflet, ca din nou să tremuri

Cu mâna mea în van pe liră lunec;


Pierdut e totu-n zarea tinereţii

Şi mută-i gura dulce-a altor vremuri,

Iar timpul creşte-n urma mea...mă-ntunec!


P.S. Primesc sugestii pentru versuri bune fie de citit, fie de postat! Să fiţi iubiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu