joi, 4 februarie 2010

Joaca oamenilor mari!




...aseară am petrecut jucând un joc de societate extrem de bun - Age of Empires III. A fost o seară fără computer, net şi TV. O seară cu prieteni şi fraţi, o seară de relaxare mai altfel decât altădată. O curăţare de tehnologie, informaţie şi mulţi pixeli.
Age of Empires e un joc de strategie, foarte complex - ne-au luat câteva ore bune să îl învăţăm cum se joacă, că-i fără ZAR! Aseară mi-am dat seama ce mult face ZARUL la jocuri! - interactiv, şi care îţi cere să-l joci cu mintea. Greu de descifrat, dar merită fiecare minut de chinuială... a fost o seară bună! De mult nu am mai vorbit aşa multe cu prietenii şi fraţii...

P.S. Un bun prieten din USA cu care vorbeam pe net, ne ruga să îi punem şi lui un pion pe tablă şi prin webcam să fie şi el prezent...nu s-a putut! Poate altă dată friend!


Un comentariu:

  1. Am inceput sa joc si eu cu socetatea pe mult indragitul facebook. E la fel de complicat ca age III , insa mult mai complex. Aici stai toata ziulica si te uiti la tot felul de poze misto, fara ca sa superi pe cel cu poza ca ai putea sa-i violezi intimitatea. E la moda, toti se joca acum de-a fotografii si de pozele. Doua mi-au ramas in memorie, un tanar crestin in underwear si un ditamai pastorul, cu 4 poze tip buletin sau pasaport.

    P.S.

    Te rog trasmite "bunului prieten din USA" ca webcam-ul nu are proprietati de ubicuitate.

    RăspundețiȘtergere