duminică, 8 noiembrie 2015

Am o soluție!


Pentru criza din România, da, am găsit o soluție – DUMNEZEU!
Domnilor, nu vorbesc despre instituții, despre culte, despre interese, ci pur și simplu despre Dumnezeu!
Știu că pe unii îi va deranja soluția mea! Știu că alții mă vor acuza de fanatism! Știu că alții vor râde, DAR nu există altă soluție pentru societatea noastră! S-au încercat atâtea...rezultatul e același, 0!
De ce Dumnezeu? Pentru că DUMNEZEU e BUN! E definiția Bunătății! Când oamenii Îl vor cunoaște, când Îl vor descoperi, vor deveni BUNI! Așa vom face binele în țară și răul îl vom putea determina să dispară, prin cunoștință de Dumnezeu! Am fost îndemnați să stăm departe de Scriptură, din păcate... Știm așa multe tradiții, teorii, dar așa puțin despre Dumnezeu. Sfânta Scriptură este cartea care ni-L descoperă pe Dumnezeu.
Una dintre cele mai bune perioade din istoria României probabil, perioada interbelică, a stat sub sloganul – NIHIL SINE DEO! Era motto-ul casei regale – Nimic fără Dumnezeu! Și oamenii trăiau cu teamă de Dumnezeu!
America a fost mulți ani țara viselor pentru toată lumea! A stat mulți ani sub sloganul – IN GOD WE TRUST scris pe dolarul american! Cât s-a stat sub acest îndemn a mers bine, acum când a rămas doar o vorbă, America a ajuns să se degradeze încet, încet...
Vorbim de revoluții și reforme! Am asistat eu deja la prea multe... România are nevoie de o reformă morală, spirituală! Citiți Biblia și lăsați învățăturile ei să coboare în stradă...
Cum putem noi, strada, să cerem oameni MAI BUNI să ne conducă, când noi mințim, înșelăm, dăm mită, nu respectăm nici o regulă, copiem, furăm etc.? De ce să fie ei mai buni ca noi? Ei fac ce facem și noi, doar la o scară mai mare! Nu suntem noi ipocriți, farisei? Vrem doar alții să facă, să fie...
Nu, domnilor, toți avem nevoie de Dumnezeu și Scriptură! Așa putem fi BUNI!

P. S.


Dragi tineri din stradă, nu-L trimiteți pe Dumnezeu afară din piață, nu-L scoateți din viețile voastre, nu-L alungați din școli și instituții, nu-L abandonați...fără El, noi, oamenii facem numai prostii...numai dezastre...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu