luni, 2 noiembrie 2015

2 evenimente la care am participat în week-end!


Am avut plăcerea să particip la 2 evenimente deosebite:
1.  În premieră pentru județul Timiș, sâmbătă 31 octombrie 2015, s-a organizat Conferința de Tineret Județeană a tinerilor penticostali! Au participat aproximativ 2 000 de tineri! Unul dintre prietenii mei organizatori, Adi, era cel mai optimist când afirma 1 500 de participanți! Și pentru el a fost o surpriză numărul, ca și pentru mulți sceptici. Ce înseamnă acest număr? Am câteva gânduri:
- județul nostru are mult potențial
- tinerii au nevoie de evenimente la care să participe, să fie parte, să lege relații, să-L găsească pe Dumnezeu
- e nevoie grabnică de a pune pe picioare un program de ajutor pentru lideri de tineret în județ și nu numai, o mare mulțime de tineri au ieșit să ceară ajutor în rugăciune! Au nevoie să fie asistați, mentorați.
Acest eveniment e doar începutul unor serii multe de evenimente și proiecte. Așa să ne ajute Dumnezeu!

2. Am avut onoarea să predic la Lugoj într-o seară frumoasă alături de cântăreții de la Sing Gloria! Superbe voci, frumoase melodii și un dirijor cu o carismă aparte - e canadian! Cu toate dificultățile pe care organizatorii le-au întâmpinat în ultimul moment, a ieșit un eveniment de nota 10. Autoritățile orașului prezente, foarte mulți oameni, atmosferă de calitate, au fost ingredintele unei seri reușite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu