sâmbătă, 5 decembrie 2009

Pentru ca să nu se uite...


Un imPuls spre Cer!

...Aşa am simţit Conferinţa de la Bîrlad din 28 noiembrie 2009... Împreună cu prienteni apropiaţi – Cristi Stan, Doru Hriscu, Lucas, Daniel Bujeniţă, adică Asociaţia Creştină „DUNAMIS” – am organizat acest eveniment în premieră în oraşul Bîrlad. Dumnezeu a arătat încă odată că e credincios şi că răsplăteşte eforturile şi osteneala!

A fost o provocare organizarea acestei întâlniri! Un brainstorming profund şi îndelungat, un efort total din partea tuturor băieţilor implicaţi, o goană nebună după fonduri cu linii telefonice înroşite, chinuială cu un modem de internet ce nu voia să meargă în camera de la subsolul clădirii Bisericii din Negreşti, o nelinişte provocată de necunoscut şi sentimentul că mergem pe un drum neumblat, lupta cu un somn teribil pentru că în ultima noapte înainte de Conferinţă am dormit pe sărite pentru ca echipa de închinare să nu se rătăcească şi să ajungă cu bine la Negreşti şi să nu care cumva să trebuiască să cântăm vreunul din noi – hai că Doru şi Buje se descurcă bine, dar eu şi Stan!…o, într-adevăr am simţit din plin că am organizat o conferinţă!

Prezenţa celor aproximativ 300 de tineri, ajutorul în rugăciune pe care l-au cerut tinerii care au ieşit în faţă, atmosfera extraordinară de laudă şi închinare creată, a compensat totul! S-a meritat orice efort să vedem oameni atinşi de Domnul şi tinerii care au luat noi decizii de dedicare şi au hotărât să îşi lege mai mult inima de cer!

Acum, la o săptămână după eveniment, aştept cu nerăbdare noul proiect DUNAMIS!

P.S. Pentru imagini şi impresii vizitaţi site-ul www.crestininformat.ro

2 comentarii: