joi, 17 decembrie 2009

A venit iarna...cu un Concert Special de Colinde la Speranţa!
...frigul si zăpada de afară par a se fi instalat comfortabil! Acum la final de sezon de toamnă - iarnă 2009, Departamentul de tineret al Bisericii Penticostale "SPERANŢA", Timişoara, organizează un superrr Concert de Crăciun cu invitaţi pe măsură!
Voi fi prezent să mă bucur de melodii pline de culoare şi căldură, să am părtăşie cu tineri din toate Bisericile Evanghelice din Timişoara, să meditez la marea dragoste divină din ieslea umilă a Betleemului... Deşi mulţi şi-au pierdut entuzismul, mă număr printre ei, datorită denaturării sărbătorii, vreau să mă bucur numai de Darul suprem pe care Cerul a binevoit să mi-l ofere...Sărbători Fericite!
P.S.
- mai scriu până la Crăciun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu