joi, 5 noiembrie 2009

Pentru ca să nu se uite...



Azi, adică Vineri 6 noiembrie anul Domnului 2009, voi participa la un eveniment special la Biserica Speranţa...biserica mea! - biserica unde aparţin. Va fi o seară de laudă şi închinare şi în mod special va avea loc lansarea albumului unui bun amic de al meu, Mihai Costea.
Pe "Mişu" l-am cunoscut acum vreo 2 ani la nunta lui! Soţia lui, Anca, mi-a fost elevă 3 ani pe vremea când mai predam şi eu prin Liceul Teologic Penticostal "LOGOS" - ce vremuri! Parcă a trecut de atunci o veşnicie!... În fine! Am predicat la nunta lor şi de atunci s-a legat o prietenie trainică între familia noastră, adică eu şi Cam, şi familia lor. După ceva vreme s-au mutat în Timişoara din Moldova Nouă şi au început să frecventeze Biserica "Speranţa"...m-am bucurat de alegerea lor! Vreme de câţiva ani, Mihai a tot lucrat la un album, s-a muncit în stilu-i neobosit şi dinamic, s-a zbătut şi în sfârşit, azi va fi lansarea albumului... L-am ascultat, l-am apreciat, l-am încurajat!
Sper într-un eveniment cât mai reuşit, o atmosferă bună de laudă şi părtăşie alături de el, de băieţii de la 3 2 1, de cei de la Nihil sine Deo ...şi în mod special de Domnul. Mişule, mă bucur de ce faci, continuă apropierea ta de Dumnezeu...şi la cât mai multe albume!

Un comentariu:

  1. ma bucur sa am si eu ocaziu sa particip la acest evenioment,cu siguranta unul de calitate. la fel de mult ma bucur de blog si de bloger.mult har ca treaba e multa de facut..... abel

    RăspundețiȘtergere