marți, 2 noiembrie 2010

Umblari...

Am avut mai putin timp pentru blog in ultima vreme. A fost o perioada dedicata umblarilor cu rost...

In perioada 13 - 17 octombrie am revazut orasul Galati, mai degraba comunitatea penticostala a Templului si prietenii facuti aici: Iosif si fam. Mihalcea, plus alti cativa apropiati. Am incheiat aici cursurile Veritas, modulul IV. A fost o experienta frumoasa, o partasie cu oameni de calitate si o bucurie sa poti darui acestor oameni din comorile Scripturii. S-a finalizat studiul cu o dezbatere in plen pe cartea Apocalipsei...a fost una dintre cele mai civilizate dezbateri. Multumesc galateni pentru oportunitatea slujirii, Iosif pentru disponibilitatea de a ne asculta si primi, fam Mihalcea pentru toata dragostea si ospitalitatea...voi reveni oricand cu placere

Data de 24 octombrie m-a gasit in Dej, la bunul meu prieten Remus (Sake). Ei ce bine m-am simtit aici...M-am bucurat sa revad fam Mocan, nu uit degraba seara frumoasa petrecuta la cabana si nu uitati nici voi ca v-am lasat sa ma bateti la rummy, cum era sa va bat la voi in casa? O bucurie a fost sa slujesc in biserica frumoasa, sa rememorez amintiri din vremea studentiei...dar lucrurile frumoase se termina repede... sper intr-o revedere recenta si pe o mai lunga durata...multumesc Remus, Dorin si tuturor celorlalti care m-ati facut sa ma simt ca parte a familiei voastre...Respect.

Putin am stat pe acasa si vineri, 29 octombrie, dupa o seara reusita in prezenta Domnului si a formatiei DOMINI, impreuna cu Dani, un bun prieten si sofer, am plecat spre Barlad. Aici ma astepta Cristi Stan la conferinta tinerilor din judetul Vaslui sa predic despre Tanarul intre actiune si reactiune...am ajuns cam zombi dupa o noapte nedormita, dar Domnul e intotdeauna credincios...Intotdeauna ma bucura partasiile cu Cristi si planurile pe care le avem sper sa le ducem la bun sfarsit... Am ajuns acasa pe 1 noiembrie...

Maine 3 noiembrie, cu Cam si Ayan plec in Germania o saptamana... Va povestesc mai mult dupa ce ma intorc...

Sa traiti bine!

Un comentariu: