sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Frankfurt II


...frumoasa e Germania! Am avut oportunitatea de a merge a doua oara. Multumesc mult prietenilor care m-au chemat si care ne-au suportat o saptamana cu micul "duracell" Ayan. A fost foarte fain... Biserica a inceput sa se puna pe picoare, am intalnit oameni noi si deosebiti care aduc un plus Centrului Crestin Roman. E un grup bun acolo si cred intr-un viitor frumos al acelui proiect.

Vremea a fost un pic impotriva dar nu a putut stirbi cu nimic frumusetea timpului petrecut acolo. Asa mult se manca in Germania!!! Incredibil cat de multa mancare e acolo... Mama - mana ce se mai frustuck-aleste pe acolo.

Dupa 2 ani ne-am intalnit si cu cumnatu'. Desi am avut putin timp la dispozitie a fost fain ca am putut juca si un fotbal. Cristiane inca nu ti-ai iesit din mana...

Pentru Ayan a fost primul zbor, am crezut ca va fi mai dificil cu el...dar era in elementul lui! Abia reuseam sa il tin sa nu dea ture pe culoarul dintre scaune. Timpul petrecut cu intreaba familie nu se compara cu nimic...

Inca odata multumiri Andrei si Nadia, Dorin si Dorina. Sunteti niste priteni de nadejde, chiar daca nu ati stiut la ce va inhamanti cand ne-ati chemat pe toti 3, v-ati descurcat de minune...Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu