duminică, 21 noiembrie 2010

In sfarsit acasa!

Am lasat in urma si predarea, si fratii din Cernauti, si kvas-ul ucrainian si sauna grozava din Ciudei...si degraba am gonit spre casa! Ucraina, vorbesc despre zona dominata mai mult de fratii nostrii romani, imi pare tot neschimbata. Va mai trece ceva vreme pana la "deschiderea" Bisericilor de acolo. Cuvantul de ordine acolo e REGULA. La Colegiul Biblic "Vocea Evangheliei" am finalizat modulul IV, deci am incheiat un ciclu de pregatire biblica, oameni deosebiti si parteneri de discutii foarte tenace...inca nu stiu daca vom mai reveni in zona...mi-ar placea!

Nici in tara lucrurile nu stau mai bine - tot neschimbate! Aceeasi oameni, acelasi spirit balcanic lipsit de multe chestiuni, aceeasi conducere a Uniunii, aceleasi drumuri aglomerate, aceleasi Biserici plictisite, programe monotone, lupte politice si promovari de interese...de fapt nici nu mai astept eu schimbari, asa ca sunt bucuros de reintoarcerea in tarisoara noastra frumoasa (pacat ca e locuita, zicea un cetatean odata pe cand ma intorceam cu avionul dintr-o a 2 tara a romanilor).

In rest, toate bune!

Un comentariu: