marți, 23 noiembrie 2010

Vorbitul fara rost!


De prea multe ori vorbim cand nu avem nimic de spus...

Sunt zile cand folosim mult prea multe cuvinte pentru a ne sustine punctul de vedere, fara sa realizam ca dam in penibil...

Cand suntem prea slobozi la gura, in loc sa ne muscam in taina limba, lasam degetele sa zburde pe tastatura. E drept ca nu vorbim, dar am uitat ca scripta manent...si mult mai mult rau facem...

Criticam prea des, cum multa pasiune, cu toata energia de care suntem capabili, fara sa adaugam macar un strop de creier...de unde?...

Vorba multa, zicea desteptul, saracia omului... Frate, cand si asa suntem saraci si vorba mai vrei sa ne-o iei?...parca vad ca o impoziteaza ai nostrii intr-o zi...atunci sa vezi crestere la buget!...

"E usor a scrie versuri
Când nimic nu ai a spune,
Insirând cuvinte goale
Ce din coada au sa sune." (Mihai Eminescu, Criticilor mei)


"Pune, Doamne o straja inaintea gurii mele, si pazeste usa buzelor mele!" Psalmul 141, al lui David...

Recomand LEOCOPLAST!

V-am lasat...Atat, ca am vorbit deja un pic cam mult...




5 comentarii:

  1. Sper ca nu am fost sursa de inspiratie pentru aceasta prostare.

    As vrea sa vad si eu unde ai gasit tu atataea comentarii; ba mai mult, comentarii lipsite de argument si creer si prin urmare penibile, ca doar nu aveau(ei) ce spune. Si daca le-ai gasit, nu era normal si moral sa intervi in locul acela si sa-ti spui parerea? Probabil e nevoie de caracter ca sa faci asta. Poate si argument. Poate si un pic de balls.

    Singurul mod iteligent de a actiona intr-o socetate este de a comunica... indiferent care este pretul acestei comunicari. A recomanda leucoplast, a baga pumnul in gura si alte nenorociri de tip comunistoid care recomanda interlocutorului tacere sau reducerea lui la tacere, ne trimite inapoi in epoca de aur, locul unde se afla foarte multe dintre bisericile din prezent.

    Sper ca ti-a cazut bine. Bineintales ca eu sunt penibil, lipsit de argument si slobod la gura; deci am pe dracu in mine. Cu acesta reconuasterea a mea publica, ati castigat concursul de cel mai pocait baiat... si apoi este foarte bine ce imi faceti, animale ca mine trebuiesc oacarate public, iar dvs prestati un servicu de calitate socetatii si lui D-ZEU.

    P.S.

    am dat copy la comentariul pe care l-am facut. In cazul in care mine nu o sa-l gasesc aici o sa-l afisez pe wall-ul personal de pe facebook, sub egida " Lumea tre'sa stie ce fel de baieti sunteti " .

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) m-am amuzat teribil!
    Nu am criticat pe nimeni, nu am facut aluzie la nimeni...am avut aceasta stare aseara si am scris ce am avut pe inima...sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. " Sunt zile cand folosim … Cand suntem prea slobozi la gura …Criticam prea des " - e bine ca ai ajuns la un asa nivel scriitoricesc si scrii in transa, fara ca sa nu te inspire nimeni si nimic.

    Daca D-zeu din ceruri ar veni sa-mi spuna ce ai afirmat, nu l-as crede.

    Imi sustin afirmatile facute precedent si consider ca esti produsul perfect al religiei din care provii.

    Afirmatile pe care le-ai facut in aceasta postare ma face sa te vad un mic comunist in haine de popa. Nu spun asta ca si o jicnire, ci doar comentez slobod la gura, inspiratia ta care a capatat aceasta forma.

    Inchei cu o hăhăiala ca sa vezi cat de mult m-am amuzat si eu.

    :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi friend ca nu esti atent la ce scriu...nu ma critica prea tare fara rost! si apoi ai facut cateva greseli, 2 sa zicem: nici comunist nu sunt ca nu am nici carnet si nici rosu nu-mi place si nici popa nu-s, si nici nu stiu daca voi fi vreodata!
    cat despre tine, nu imi esti deloc sursa de inspiratie... :) a, si ce religie zici ca am? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ... pana si vorbele te dau de gol.

    Inca nu ai stabilit cine sunt cei care fac si dreg, de au nevoie de plasturi pe gura. Asta ca sa nu se simta nimeni nicicum.

    Te ajut in aceasta privinta - puteai simplu exemplifica - am auzit asta in biserica sau am citit pe site-uri si bloguri, urmatoarele comentarii cu privire la chestiunea asta.( nu in postare, ci cand ti s-a cerut intalegere in comentarii)

    Nu ma intereseaza ce religie are unul si altul atata timp cat este un sectant veritabil.

    Putin imi pasa de cariera ta sau de a altui ITP-ist. Voi nu contati in schema asta religioasa, cel putin pt urmatorii 4 sau 5 ani, ca nu stiu cat tine mandatul lui Tipei.

    RăspundețiȘtergere