sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Iara pe drumuri...

Maine dimineata la ora 7.30 invartim roata spre Ucraina. O saptamana de slujire ne asteapta printre fratii romani de dupa granita de est. Incheiem o grupa Veritas la Colegiul Biblic "Vocea Evangheliei" din Cernaut, dar continuam slujirea in alte 2 biserici frumoase din jurul renumitului oras ucrainian acum - Stanesti si Ciudei.

Mi-e dor si de sauna ucrainiana...sper sa ajung pana pe acolo!

Regret ca parasesc tara tocmai in febra alegerilor...dar cum parerea mea oricum nu conteaza , mi-am activat serviciul roaming pentru a fi un crestin informat...si apoi mari sperante nu am. Eu sunt insa prea mic pentru astea...

Asa ca incalecand celebrul Logan las pe altii sa rezolve treburile asa cum stiu ei mai bine si plec sa fac ce stiu si eu cel mai bine. Drum bun.

2 comentarii: