luni, 21 februarie 2011

Biserica "Pe stanca", Soimos!


Am tot trecut pe langa aceasta cladire moderna de multe ori in diversele drumuri pe care le-am facut prin acea zona. Prima data cand am intrat in cladire a fost intr-o sambata, destul de mult in urma, la un curs Veritas. Desi cursurile s-au tinut intr-o sala alaturata, atunci am vazut pentru prima data interiorul frumos si primitor. A doua oara cand am intrat in cladire as fi preferat sa nu o fac - la serviciul facut pentru cel ce a fost prietenul meu pastorul Nicu Iliese...
Aseara a fost diferit, m-am intors cu inima deschisa in biserica pentru un program special de evanghelizare. Nu stiu cum e in alte duminici, dar aseara am vazut o cladire plina, tineri foarte multi si o atmosfera foarte buna pentru predicare. Pastorii Mihaescu Evald si Cornel Lela, m-au facut sa ma simt deosebit de bine. La fel si bucataresele de la biserica! Desi nu mananc de obicei seara, a trebuit sa fac o exceptie. Era prea buna mancarea! Partasia de la masa a completat o seara reusita.
Doamne adu Tu multa "roada" bisericii Tale care sta pe stanca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu