luni, 1 octombrie 2012

Ziua 8 - (seara) Speranța, Linz!

Cel puțin 6 ani au trecut de când nu am mai văzut comunitatea din Linz! De atunci, au clădire nouă și superbă, prietenul meu Mircea F. a părăsit biserica pentru un proiect îndrăzneț, plus o familie faină din Speranța, Timișoara, s-au mutat acolo! Am revăzut prieteni, persoane cunoscute. Frumos sentiment: emoție amestecată cu oboseala finalului de călătorie!
Penticostalii de aici cântă bine și cu inimă, 2 ghirodeni scot ”untul” din oameni, așa că m-am ”delectat” cu cântările lor și cele 2 cântări ale grupului Hristic. O acustică faină și un sunet perfect au întregit peisajul. 
Nu știu cum a perceput biserica mesajul, dar eu am avut nevoie să predic pentru mine încă odată despre Dragostea dintâi! A fost o predică pentru mine, și cum vinul bun e la urmă, așa am simțit și eu seara aceasta. Un moment de oprire, de re-dedicare, de analiză. Am fost copleșit de dragostea divină.
Un final cum nu se putea mai bun, repet, din punctul meu de vedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu