marți, 4 ianuarie 2011

La multi ani...

Dupa un maraton de evenimente si oboseala am reusit sa reintru in circuitul blogosferei. Au trecut toate sarbatorile, despre care nu prea pot zice mare lucru, si viata isi reia cursul firesc. Din ce in ce mai banal traiesc oamenii sarbatorile, fara pasiune si spirit sarbatoresc. Multa oboseala, graba si imbuibare...destul de superficiala toata treaba! Plus, anul asta in Timisoara a dat cu ploaie... m-am simtit ca intr-o noapte de primavara in noaptea de colind, cand alergam cu tinerii prin orasul adormit! Cel mai mult s-a bucurat de sarbatorile de iarna, Ayan...bradul era zilnic o provocare pentru el in lupta corp la corp, care pe care...arbitrata strict de mama lui! Bradul e tot in picioare si la locul lui, a castigat de departe, cat despre micutul "terorist" pot spune ca nu a renuntat la lupta...poate la anul! Neobrazatul Mos iar a uitat strada mea, deja isi face un obicei din asta si nu imi prea place - dar sotia mea a fost pe faza, asa ca cine statea "nealcos" in costumul cel nou in seara de Craciun!

Revelionul a venit si s-a dus... Am fost o parte din noapte cu tinerii din Biserica si apoi cea mai ramas, cu o parte din familistii din Biserica...spre dimineata, defapt dimineata bine, pe cand incercam sa visez frumos la anul 2011 a sunat telefonul - Ayan se trezise si nu mai voia sa doarma...happy parents!

Deci, sanatate, pofta de munca si multe reusite...

P.S.

...maine in zori o tai spre munte, only boys (multumesc iubito)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu