marți, 12 octombrie 2010

Toamnă cu parfum de ger...


S-a făcut frig prea brusc... Anul astă am rămas şi fără toamnă! Nu mai cad nici frunzele ca altă dată... Nici parfumul strugurilor din vie care aşteaptă cuminţi să fie storşi nu îmi mai mângâie nopţile albe... Deja am scos hainele de iarnă de prin cutiile şi sacii bine dosiţi de căldura sufocantă din vară... Nimic nu mai e cum a fost. Mă, da nici vremea măcar?
ADORMIREA e stricată de o carte...nu mă gândeam că o carte ne va scoate din papuci şi va da aşa multe insomnii...de prestaţia slabă a naţionalei noastre, mai batem şi noi pe cineva?... de glasurile nemulţumite ale pensionarilor şi bugetarilor...acum se aud şi mai tare că vine iarna. Doamne da rău am ajuns! Săracii oameni... de alegerile de la cult din noiembrie la Bistriţa...oare cine va fi noul preşedinte?... de prostia în doze letale promovată de media românească... trebuie să spui cât mai multe prostii să fii celebru, trebuie să nu spui nimic doar să araţi într-un anumit fel să apari pe sticlă...
ADORMIREA e întreţinută de programe bisericoase fără pasiune... cântăm pe nas şi fără chef, ne deschidem gura să ne rugăm de parcă ne dor gingiile, suntem sclavii rutinei fără cap şi sens... de prieteni prea ahtiaţi după bani şi averi... nu mai ai cu cine petrece o seară, cu cine ieşi prin oraşul moleşit, cu cine juca un joc, cu cine râde şi glumi de viaţă, doar duminica se umple mall-ul de pocăiţi... nu mai vreau să ies duminica seara, m-am săturat de acelaşi scenariu: cozi de pocăiţi la KFC, ţoale de firmă cumpărate cu truda unei săptămâni de muncă...
Mi-ar plăcea să dorm...şi să mă trezesc la primăvară ... ca şi ghiocelul!

Un comentariu:

  1. www.gradinaeden.wordpress.com promoveaza o invatatura care arata drumul inapoi in binecuvantarea gradinii Eden, drum pe care Hristos prin jertfa Lui l-a facut posibil pentru noi, luand asupra Lui pacatul, boala si blestemul.

    Daca doriti putem face schimb de linkuri pentru blogroll

    RăspundețiȘtergere