luni, 4 octombrie 2010

CAMPANIE DE DEZINTOXICARE!

...sunt sătul până peste cap de câte "toxine" sunt în jurul meu - cola, prostiile de pe facebook, prostie... Aşa că la iniţiativa unui bun prieten, lansăm ideea unui post de tot ce ne face rău fără să ne dăm seama.

Eu am lansat iniţiativa unui post de facebook pentru că m-am săturat de busturi goale, costume de baie, poze făcute la perete, cu telefonul în faţa oglinzii din baie, cu buze ţuguiate şi ochelari de cal, de comentarii fără logică, de prostii şi alte chestii... Iniţial am zis că postesc ziua de mâine, dar acum anunţ public că începând de mâine, marţi 5 octombrie 2010, timp de o săptămână renunţ la facebook şi la cola şi la alte lucruri care îmi fac rău. Vreau un timp de calitate spiritual, vreau să citesc lucruri bune şi inteligente, nu mai vreau să văd o grămadă de nimicuri, vreau să mă hrănesc serios, vreau să folosesc 1 săptămână cu cap!

Deci, cine se bagă? Fără cola şi alte prostii alimentare, fără intoxicaţii media, prostii pe facebook, etc.

Lansez campania!... Dacă ei nevoie de curăţie...eşti binevenit în săptămâna purificării!

2 comentarii:

  1. De inceput ma bag la o sap fara cola. Ma duc sa dau drumul la cola pe care-l am, pe teava de la chiuveta.

    Daca ne unim putem bea mai putin cola !

    sau

    Impreuna putem bea mai putin !

    Propun ca slogan una din vartiatele de mai sus, pt situ-ri, bloguri, si pag de facebook.

    P.S. - astept un banner cu sloganul de mai sus care sa fie downloadat de pe crestininformat.ro, care sa poata fi pus pe wall. Si inca un banner cu textul " Sunt in post "

    Sper sa gasim colaboratori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crestin Informat vine maine cu bannerele. Vreau mai multe detalii cat de mare sa fie. L.I.

    RăspundețiȘtergere