vineri, 1 octombrie 2010

Activităţi de toamnă...


...m-am gandit să încerc şi eu marea cu degetul, adică să încerc la "presiunea" fraţilor mei care se ocupă de un site bun de informaţii creştine, apariţii pe net într-o serie de mesaje intitulate CREŞTINUL RECENT. Nu am crezut că e aşa greu să îmblânzeşti o cameră de filmat...parcă îmi era ostilă, cel puţin la primele 2 filmări...parcă am mai reuşit cât de cât să o stăpânesc eu pe ea. Greu, foarte greu.

Am acceptat provocarea, e o luptă cu mine însumi, e o bună metodă de corectare, de analiză proprie şi de ce nu, de îmbunătăţire a predicării. Mă întreba cineva ce aşteptări am - sincer, nici una... Vreau să încerc să ajung la tinerii "internauţi", să reuşeşc să îi determin să urmărească şi lucruri bune. Nu am pretenţia că sunt cel mai bun sau cel mai nimerit să facă asta, ci doar încerc să fac tot ce pot, cât mai bine pentru gloria Stăpânului. Internetul e un spaţiu care merită explorat şi folosit cu cap de către noi "creştinii recenţi"...

Aşa că vă invit pe site-ul http://www.crestininformat.ro/ pentru a urmării ce cred eu că ar trebui să facă un CREŞTIN RECENT...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu