joi, 14 iunie 2012

Supărări pe Facebook!



Mda, sunt unul dintre cei care folosesc destul de des facebook-ul din mai multe motive. Personal îl găsesc util și un aliat pentru diversele proiecte pe care le am. Dar nu de puține ori mă apucă și nervii atunci când nu știu cu cine stau de vorbă pe facebook! Să explic: am extrem de mulți prieteni căsătoriți sau în curs care își construiesc adrese comune - Ionescu Maria și Gheorghe! Na, când e să vorbești nu ști cu cine vorbești, când adresezi o urare nu ști cui o adresezi, etc...
Inițial ar părea o dovadă de iubire publică, dar personal mă îndoiesc. Cred că e mai mult o scuză pentru gelozii sau neîncrederi, sau pur și simplu pentru lenea unora de a-și manageria propriul cont! Nu știu dar mă deranjează profund chestia...și cum nu am ce schimba prea multe, scriu... Cred în familie ca întreg, că trebuie să primeze binele cuplului și toate deciziile trebuiesc să țintească spre binele casei, dar cred că și indivizii care compun familia au dreptul la activități diferite, la o anumită libertate personală! În familie nu trebuie să existe secrete, lucruri nespuse, ci sinceritate și încredere reciprocă. Nici o parte din cuplu nu ar trebuie să aibă stres inutil și îndoieli...
Aștept părerile voastre, dar eu zic că nu având totul în comun e dovada supremă de cuplu ”sudat”, sau?

6 comentarii:

  1. hmmm.....de obicei in conturi din astea comune , este doar unul care "conduce".Cel care are mai mult timp sau cel care "se stie" mai bine la calculator.Personal cind vad asa un cont, primul meu gind care imi trece prin cap este ca persoana ( de obicei cea care conduce) vrea sa se vada ca este unitate in familie si nu sint secrete.Dar nu stiu de ce :) nu prea cred asta.Asta se vede din caracter si comportament si multe altele, nu trebuie sa strig in gura mare.De obicei altul este motivul cind incerc sa atrag atentia :)) Poate sint prea rea sau prea critica....

    RăspundețiȘtergere
  2. Haleluiaaa!!!in sfarsit ai mai scris si tu pe blog.te asteptam mai des.bless!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei prieteni anonimi mulțumesc pentru suport! O să reintru muuuuult mai des!

      Ștergere
  3. Indeed !!! :) ai foarte mare dreptate !!

    RăspundețiȘtergere
  4. E interesant că şi aici, Anonimii îţi dau dreptate !!! Oare unii gândesc ce citesc înainte de a răspunde?

    RăspundețiȘtergere