marți, 19 iunie 2012

Căldură mare, mon cher!

Se pare că această vreme a încins creierele multor români în aceste zile: plagiat vs neplagiat, pdl vs altă formațiune politică, certuri de tot felul și puțin fotbal pe TVR după mega scandal...chiar că nu îți vine să dormi vara! Nici nu ai cum... Deja mi-e dor de căldura italiană, dar măcar liniștită! Am avut bucuria să revăd prietenii buni din Bergamo pentru 3 zile împreună cu Cam! Activități legate de predare, dar și timp pentru plimbare și ”prăjit” la soare...duminică spre seară parcă eram rotisat! 
Acasă am dat din nou peste aceleași și mereu aceleași îndeletniciri...Cu durere observ că nu prea pot găsi pe spațiul virtual discuții pozitive, articole de încurajare sau dezbatere cu folos. Și azi ”peretele” meu era plin de mâzgăleli fără rost. Le-am pus pe toate pe seama căldurii și a lipsei de somn. Sau? Oare așa va fi toată vara?
Cel puțin mă voi bucura de umbra nucului bătrân din curte și de râsul plin de vitalitate al fiului meu. Cu ajutorul lor trec peste astea, sperând ca răcoarea toamnei să aducă și limpezire de minte începând cu alegerile din toamnă... 
Încă puțin și încep activitățile spirituale de vară - taberele de tineret. Merg și eu în vreo 2 până acum. Am speranța și dorința ca tinerii să vină ”răcoriți” de acolo în minte și spirit ca Biserica să poată fi binecuvântată și de aportul lor. În rest? Zile răcoroase și...somn ușor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu