marți, 27 aprilie 2010

Jurnal de călătorie...




ALEXANDRIA


După o noapte de coşmar în cuşeta rapidului de Bucureşti - unul dintre cei din compartiment a uitat să se spele pe picioare, sau să schimbe apa în care se spală - şi pur şi simplu a fost imposibil de respirat acolo, a trebuit să îmi fac mască din bluză ca să pot cât de cât suporta, dimineaţa am ajuns rupt de somn şi aproape sufocat în Roşiori. De aici m-a luat cineva cu maşina şi am plecat spre Alexandria.

Pentru prima data am ajuns în acest oraş. Linişte...foarte multă linişte am găsit acolo în week-end-ul petrecut. Am înţeles că oamenii preferă să se retragă la "ţară" decât să strice banii prin oraş. Înţeleaptă decizie. Un orăşel micuţ dar cochet şi în dezvoltare. Parcă m-am rupt de realitate când am plecat din Timişoara şi am ajuns acolo...

Biserica "Betleem" e în formare, dar plină de viaţă, dinamică şi gata de sacrificiu. Am parcurs împreună cu cei de aici prima parte din Modulul II - Veritas. Pastorul mi-a fost coleg la ITP 2 ani, iar cu soţia lui am fost colegi de generaţie. M-am bucurat să-i revăd! Domnul să vă de-a putere şi mult, mult har pentru tot ce faceţi acolo! Am petrecut un timp foarte bun la biserică şi în familia acestor oameni ai lui Dumnezeu.

Drumul de întoarcere a fost lipsit de evenimente notabile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu