vineri, 23 aprilie 2010

Gândurile unui om însurat într-o zi călduroasă de vară!


Nu prea scriu versuri! Nu mă am şi nici nu prea îmi plac! Dar în 1. 07. 2008, am încercat să îi dedic o poezie soţiei mele, adică Cameliei (sau Cam cum îi spun eu). Iată ce a ieşit:

E vară...şi mi-e cald
Dar ea îmi este aproape, nu trebuie s-o mai caut.
Adormim împreună
şi mă trezesc zâmbind.
Mâncăm râzând cireşe
şi ochii ei mă plac
Eu tac...ca să nu stric momentul...

Adie tare vântul, perdelele dansează
şi nucul din grădină se trezeşte la viaţă...
de mult nu l-am mai auzit vorbind.

Noi credem c-o să plouă, tot cerul o arată...
Şi mână-n mână aşteptăm cuminţi
şi liniştiţi să treacă.

Ea îmi zâmbeşte într-una, râde...eu o întreb de ce...
imi zice că-i fericită.
Că aşa-şi imaginase viaţa pe când era o puştoaică cu codiţe...
Inima îmi bate tot mai tare, răsuflu uşurat...

După 4 ani de la nuntă...iată ce-am realizat!

5 comentarii:

  1. Foarte frumos,profu`
    Tot timpul mi-a placut de voi 2!!
    Sa va vad asa si peste 50 de ani:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei poetul Buje cu incurajarile...mai e mult pana la talent! Oricum multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti un adevarat poet pentu ca ai dedicat aceasta poezie sotie tale complimente si God Bless.

    RăspundețiȘtergere