luni, 7 iunie 2010

LOGOS 20 de ani!

...ce repede trec anii! Se împlinesc deja 2 ani de când nu mai sunt profesor la Liceul Penticostal "Logos". Anul acesta liceul împlineşte 20 de ani...deja au trecut 2 ani şi de la majoratul lui.

Îmi amintesc când m-am prezentat la liceu ca şi profesor pentru prima data: nişte emoţii teribile! Plus că eu eram în blugi, tenişi - aşa cum umblu eu de obicei - şi când am ajuns şi am văzut corpul didactic toţi îmbrăcaţi elegant...m-a bufnit râsul! Eu eram din alt film! Nu au avut ce face, m-am acceptat aşa cum sunt. Vă mulţumesc stimabililor. M-am dezvoltat teribil în cei 3 ani cât am predat teologie acolo.

Am crescut odată cu elevii şi şcoala. Îmi vin o mulţime de amintiri acum în minte: prima oră predată la Noul Testament, prima pedeapsă aplicată unei eleve care şi-a permis luxul să mănânce la mine la oră - să scrie de 100 de ori "Nu mai mănânc niciodată la ora de teologie", primele note de 3 si 1, primele absenţe şi apoi nenumăratele absenţe trecute în cataloagele învechite şi roase, prima experienţă ca diriginte - mamă, cât eram de împrăştiat în primele săptămâni - şedinţele cu părinţii - mi se părea aşa ciudat să mi se tot zică la 28 de ani "Domnule" de către oameni trecuţi prin viaţă, cum am devenit apoi pentru unii elevi " Domnu' ", meciurile ce fotbal cu elevii după terminarea orelor, discuţiile foarte tari din timpul claselor, tezele şi lucrările de control, consiliile extrem de lungi cât o zi de post, tare - tare era printre elevi - cei mai mulţi îmi sunt priteni buni şi astăzi, şi e o bucurie să-i întâlnesc. Până şi cu fostele pramatii mă înţeleg azi, că avut şi din ăia câţiva - etc.

Domnule director, mulţumesc că mi-aţi permis să fac parte din istoria acestui frumos proiect. La mulţi ani...

P.S.

Dacă dintre cei ce citiţi blogul meu, aţi trecut prin Logos, vă rog dacă binevoiţi, să lasaţi la comentarii impresiile voastre şi amintirile sincere despre perioada Liceului "Logos". Aştept să comentăm şi să depănăm împreună amintiri. Mulţumesc.

5 comentarii:

  1. Da Silviu...experienţa de viaţă "Logos" ne marchează pe toţi....ce e mai interesant, e ca nici nu iti dai seama cum trece viaţa pe lângă tine....la mine sunt 4 ani de cand predau şi am impresia că ieri am început...
    Ma bucur ca am avut ocazia să întelnesc oameni ca tine şi ca mulţi alţii în această frumoasă experienţă de viaţă!
    La multi ani!Logos!

    RăspundețiȘtergere
  2. well...eu nu te-am mai prins ca si profesor, dar imi amintesc de Logos cu atata drag! cum nu credeam vreodata ca o voi face. pana acum, a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea. adica a fost ceva deosebit. si intr-adevar Logos-ul a fost ceva special, eram o familie mare, ne cunosteam intre noi, eram prieteni, profesori si elevi. aveam prieteni care dupa ce ajunsesera la te-miri-ce liceu cu renume, ma invidiau ca invat la Logos. si pe buna dreptate. am avut niste colegi de-a dreptul extraordinari si privind in urma, acum ma uit si la profesori ca la niste oameni deosebiti. toti! desi desigur ca atunci nu eram tocmai de parerea asta :)
    imi amintesc de orele de mate (cine nu-si aminteste??? :))) ) in care eram peste masura de fericita daca luam vreun 5, eu care adoram matematica pana sa dau de cea din liceu :)) ). nu pot sa nu imi amintesc de stefan, care ne-a fost muuuult mai mult decat un profesor. eu si amalia, colega mea de banca, radeam cu lacrimi la orele lui si el avea grija de majoritatea datilor sa ne alimenteze portia de glume.
    "Profa de isto" ne asculta tot timpul ofurile si ne sfatuia. fiecare a avut contributia lui in formarea noastra ca si oameni si pentru asta merita un "MULTUMESC" din suflet!
    Dar cred ca cel mai important lucru a fost ca datorita oamenilor din Logos, am ajuns sa il cunosc pe Dumnezeu intr-un mod personal.
    La multi ani, Logos!
    Ale

    RăspundețiȘtergere
  3. Scoala Logos e una speciala,ma bucur ca am ajuns aici si spectacolul de astazi chiar m-a impresionat si m-a facut mandra de faptul ca sunt la o scoala precum Logos.Cand imi zic faptul ca regret ca m-am inscris la aceasta scoala imi aduc aminte ca am vzitat si am citit despre cum sunt alte scoli.Mi-am petrecut 4 ani la Gen.6 si pot spune ca nu se compara deloc cu Logos.Am descoperit ceva nou frecventand aceasta scoala si sper sa-mi amintesc de ea si cand voi implini eu 20 de ani(dar mai am mult pana atunci).Cred ca ii pot spune si eu "La multi ani",nu?^^
    ~Ralu :]

    P.S.Doamnele dirignte au fost niste persoane deosebite,pacat ca am avut niste colegi neintelegatori care nu si-au dat seama ca aceasta scoala nu se poate compara cu liceele la care vor alege sa faca scoala de acum in colo...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sti ce e frumos intr-o scola cand nu intelegi pentru ce trebuie sa faci scoala si apoi peste cativa ani sa realizezi ca este benefic sa fi educat, manierat si cult.
    Silviule, cred ca fiecare pas si fiecare ora petrecuta in randul scolii,a elevilor etc.este benefic pentru ca te pregateste de viata.
    Mi-a placut cuvatarea de mai sus, chiar daca nu am fost elevul scolii cred cu tarie ca e important sa ne implicam in viata societatii. Nu se stie niciodata ce beneficii ai pe urma.
    Cu stima Zoly.

    RăspundețiȘtergere
  5. "logos"........hmmmm de fiecare data cand aud acest cuv.parca imi tresalta ceva in inima mea.Silviu si Camy........sincer cei mai tari profesori,atat e apropiati de sufletul nostru ,primi 2 ani mi s-au parut un cosmar,urmatori?????un vis frumos.Am facut parte din acea generatie in care diriginta ne-a fost G.Stan.Cu mult respect un fost elev:).......P.S....silviu pacat ca nu ai prins trezirea spirituala ce a avut loc spre sfarsitul anului cand noi eram clasa a 12 .....a fost anu cand ai plecat si u si cami din LOGOS.Multumesc lui Dumnezeu pentru aceasta etapa a vietii mele....

    RăspundețiȘtergere