miercuri, 9 iunie 2010

LA MULŢI ANI, AYAN!!!!!


...l-am aşteptat 3 ani! Nu ştiu să fi aşteptat ceva mai mult decât pe el. Când l-am văzut prima dată, că eu am fost cel care l-a văzut primul, am rămas fără reacţie: era atât de micuţ, cu ochişorii umflaţi, cu nişte buze mari mari şi mânuţe toate "zbârcite" din cauza lichidului în care stătuse 9 luni până să vină la noi. Apoi l-am dus şi la mama lui - i-a zis "soarele lu' mama. Cele mai multe hăinuţe erau cu nuanţe de verde aşa că asisentele îi ziceau "broscuţa"... Prima dată mi-a fost frică să îl ţin în braţe, era aşa micuţ şi fragil - 3, 250 kg. După prima tură îmi venea să îl ţin tot timpul! Şi mi s-a împlinit dorinţa: în primele 3 luni nu l-am mai lăsat din braţe nici eu şi nici Cam. A avut colici şi nu i-au trecut cu nimic. Nu mai ştiam cu să îl ţinem...dar au trecut, şi am şi uitat cum era!

A început să crească, i-am văzut primul zâmbet, primul gângurat, primul dinţişor, primii paşi. Trebuie să vă spun despre primii paşi: eram la Lucas şi Adriana împreună cu un prieten tare bun, Ovi, şi ne uitam la un meci din Champions League - Arsenal vs. Barcelona - când lui i-a venit să plece singur pentru prima dată în viaţă. Nu pot uita zâmbetul lui de satisfacţie.

Şi uite aşa, zi după zi, au tot trecut minutele şi azi 09. 06. 2010 sărbătorim primul lui an!!!!! Pe zi ce trece devenim tot mai buni prieteni şi descoperim împreună lucuri noi. Vorbeşte toată ziua, aleargă toată ziua, chiar şi noaptea în somn, râde toată ziua, e plin de energie şi vitalitate - îi mai zic din când în când Duracell... Sunt un soţ şi un tată împlinit! La mulţi ani, FIULE!

P.S. O să revin să pun poze de la serbarea de azi!

8 comentarii:

  1. Multumim ca ne-ati impartasit cateva din minunile pe care le-ati trait alaturi de fiul vostru :) ce frumoase amintiri. Cred ca abia asteptati sa creasca sa i le puteti impartasi. Felicitari...faini parinti are, La multi ani, si Domnul sa il faca bucuria vietii voastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi vine sa cred ca esti tata! :) ultima data cand eram impreuna era doar la stadiul de plan. Dar Dumnezeu stie cu mult inainte sa se intample care este timpul tuturor lucrurilor, nu?

    Ma bucur mult pt tine si Cami (aka "mama") si abia astept sa ne vedem vara viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o bunica care anul asta a facut 84 de ani, imi par o vesnicie cand privesc de la cei 35 ai mei in sus. Acum cand ma uit in jos, la Ayan, imi dau seama ca ca toata viata m-am grabit sa ajung undeva, fara ca sa stiu ca acel "undeva" ar fi locul si starea in care ar trebui sa ma aflu.

    Ne perindam prin viata crezand ca facem ceace trebuie, fara ca sa avem vreo data garantia totala ca am facut exact ce a trebuit. Cine are pretentia ca e lucid, cu siguranta ca e nebun.

    M-am luat cu vorba si am le-am uitat pe astea cu urarile de La multi ani, care trebuie sa recunosc, ca mi-a sunat intodeauna a blestem.

    Poate era mai bines a fi dat si eu "cu sec" (pour les connoisseurs) – un La multi ani scurt ca si altii si ar fi fost mult mai bine :) La naiba, e prea greu sa spui tot timpul ce trebuie in momentul care trebuie, perfectiunea e pentru nebuni.

    La multi ani Ayan si nu uita :) de parca acum ai putea sa ti minte :) Viata e mult mai frumoasa atunci cand o traiesti; cine asteapta dupa ea e un loser.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum v-am descoperit si vreau sa va spun un sincer La Multi Ani de la un alt geaman numit tot Ayan :-D.Sa va traiasca si sa va bucurati de puiut!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Ayan.... !!!... suntem nascuti in aceasi zi si luna:> >:D<

    RăspundețiȘtergere