sâmbătă, 29 mai 2010

Sâmbăta între leneveală, ieşire prin oraş, românia vs. ucraina, eurovision şi pregătirea pentru duminică...

Azi trebuia să merg la Moldova Nouă pentru o lecţie Veritas...s-a amânat aşa că am rămas acasă! Numai bine. Uneori sunt extrem de bine venite zilele de puţină "leneveală" acasă cu Cam şi micuţul Ayan. Nu se face nimic într-o zi ca asta - parcă şi să gândeşti e prea mult! Oare aşa s-o petrece Sabatul? A rupt direcţia în care se ducea ziua vizita unor prieteni care aveau chef de "ieşeală"...ne-am executat şi noi! Pe când am ajuns acasă România era deja condusă de Ucraina cu 1-o...s-a terminat aşa cum mă aşteptam: 3-2 pentru vecini. E tris că şi eu sunt din aceeaşi plămădeală, fără mentalitate de luptători, fără ambiţie...noi românii niciodată nu am excelat la asta. Mai rămâne să văd pe ce loc ne calificăm la Eurovision. România intră în concurs pe poziţia 19. Parcă văd că iar o să găsim scuze pentru locul slab: ba că nu au votat căpşunarii şi constructorii de prin Europa, ba că suntem ţară prea mică, ba că...dar niciodată noi nu suntem de vină...
Mda, cam asta a fost "filmul" zilei de sâmbătă 29 05 2010, zi în care am înţeles că e şi ziua lu' Pustan - la mulţi ani pastore Pustan!

Urmează pregătirea pentru mâine: Un prieten bun de al meu v-a oficia un botez în apă în una din bisericile din Timişoara. Sunt mândru de tine, prietene! Domnul să fie cu tine şi să te însoţească în tot ce faci. Eu pe de altă parte, trebuie să plec la Oradea, biserica Betel pentru a predica acolo la programul de seară.

Să mergeţi mâine la Biserică!

2 comentarii:

  1. Te-ai inselat in privinta locului de la Eurovision :)

    Nu cred ca e atat de important pe ce pozitie ne clasam ca tara, atat la muzica cat si la altele.

    Nu vad rostul de a participa atat timp cat toate concursurile sunt aranjate fie de oameni fie de soarta.

    Indiferent cine face jocurile tot fraierit ajungi, chiar daca iesi pe locul al 3-lea.

    P.S.

    Nu vorbesc doar de muzica

    P.P.S.

    Sper sa mai moara cineva, in felul asta se vor mai gasi si alti sa dea cu comentatul. Iti dai seam daca moare Nelu sau Pustan, ce de comentarii vor fi pe bloguri; ce de lacrimi, cate jigodi vor mai veni sa dea cu noroi.

    Asta e pozitia preferata a romanului din care vrea sa vorbeasca, cea de viu, cea de supravietuitor, in felul asta se crede mai tare de cat fratele sau roman.

    Noi suntem intr-o competitie pe viata si pe moarte cu conationalii nostrii. Asta e singurul meci care conteaza cu adevarat pentru noi. In asta sta toata esenta natiei noastre. Sa ne dam in cap unii altora si sa ne autodistrugem, pentru a ne simti castigatori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da se pare ca nu mi-a iesit pronosticul la Eurovision... Din pacate trebuie sa iti dau dreptate vis-a-vis de comentatorii de ocazii. E trist ca nu prea avem de multe ori ce spune. E semnul goliciunii mintii si sufletului.

    Ma cat de concursuri...lasa ma oamenii sa participe...nu le rapi bucuria de a fi parte dintr-o competitie. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere