luni, 17 mai 2010

Jurnal de călătorie...

BERGAMO


E cred a treia vizită în Italia, la Bergamo. Am acolo un prieten bun din copilărie...şi încet-încet am reuşit să mai adun şi alţi amici. Domnul să fie cu voi prieteni! Am participat la o conferiţă de tineret, în staţiunea montană Resegone, vineri - sâmbătă şi duminică unde împreună cu Dani B. am vorbit despre Adevărata Identitate. Au participat aproximativ 200 de tineri din mai multe zone ale Italiei, şi Adi Galiger cu echipa lui de închinare. A fost un timp frumos şi o atmosferă spirituală deosebită! Dumnezeu a vorbit oamenilor şi unii au hotărât să nu mai se ascundă de Dumnezeu, ci i-au ieşit în întâmpinare cu hotărâri noi şi decizii de schimbare a modului de viaţă.

Am mâncat în 3 zile la paste, cât pentru 1 an de zile în România...au fost bune! Am reuşit să vorbesc cu prieteni vechi - Bebe, Iulian şi Andrada, Bebe (el e din Timişoara) şi soţia lui, Dani (care a tot vrut să mă "răpească" pentru nişte plimbări extreme prin Italia! Dani, data viitoare...), Iordache şi Rodi (mulţumesc pentru găzduire şi timpul bun de părtăşie pe care l-am avut), Mişa şi Estera, Radu şi soţia lui, Ruben şi soţia lui, şi mulţi alţii - dar şi cu câţiva noi, în special cu Miron şi Maria (sunt bucuros că v-am întâlnit).

Am revenit în ţară foarte obosit! Am avut parte de puţin somn! Revederea cu Cristi şi Carmen, discuţiile şi planurile au fost mult, mult mai importante ca somnul...Mission Accomplished... nu ştiu cum se spune asta în Italiană, dar nu-i nimic...

Păcat că în Timişoara plouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu