luni, 27 septembrie 2010

Comunicat!

Acest blog e locul unde gândurile mele au voie să fie citite şi comentate de către stimabilii cititori. E blogul meu şi numai al meu - nu ţine partea nimănui, nu face campanie, nu susţine ceva sau pe cineva anume. Aici e locul în care îmi permit, cu toată răspunderea, să scriu şi să comentez în stilul meu despre tot ceea ce e important pentru mine. NU voi aluneca cu nici un chip în zona cancanelor fără sens şi a comentariilor murdare şi maliţioase. De aceea, anunţ că voi şterge de azi începând, comentariile sub anonimat, răutăcioase, jignitoare, irelevante şi aducătoare de alte comentarii de genul acesta. NU vreau să transform blogul meu într-un ring de împărţit pumni.

Deci, accept orice părere pertinentă şi argumentată, de bun simţ. Apreciez şi voi răspunde tuturor persoanelor care au şi curajul şi demnitatea să-şi asume comentariul, oferindu-şi numele, chiar dacă comentariul respectiv nu va fi în conformitate cu modul meu de gândire. Dar, nu mă voi implica niciodată în bălăcăreli, murdării şi alte chestiuni de felul acesta. Mă înjoseşte o astfel de atitudine şi nu pot coborî atât de jos. Mulţumesc. Numai bine.

5 comentarii:

  1. fratikaaaaa, cine te-a suparat asa tare? sau e preventiv, sa nu patesti ca mine? :)) eu l-am sters pe acel "mare" anonim.

    RăspundețiȘtergere
  2. S-a apucat unu sa ma "injure" fara motiv si sub sfintenia anonimatului...si nu are rost sa intru in comentarii de dragul comentariilor...asta e... sunt prea putini cei care sunt gata sa stea drepti. te salut prietene.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)

    Silu si daca nu era anonim acceptai sa te injure?
    Mie imi trimite injuraturi/blesteme si ii cunosteam numele:) Cu identitate sau fara mare diferenta nu face:)Tot te calca pe nervi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dl Doru Patitu, sa intaleg ca ati sters zecile de comentarii de pe blogul dvs. pt ca erau indecente si anonime. Sa fim seriosi, nici dracu nu citeste blogul dvs. Cine citeste bloguri crestine ca sa invete cum sta treaba la toaleta sau alte compuneri de clasa a 4-a, pe care le-ar fi putut scrie si sora Veta din comuna Cucuieti.

    P.S. Ma duc sa scrijelesc ceva pe blogul dvs, ca sa faceti pasul inainte si ca sa aveti si dvs macar un comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai cum s-au strans bloggeri de succes ca sa planga pe umarul lui Silu. Unul care nu-i merge tastatura si altul care are un fetish cu gunoiul si care numara zilele saptamanii, crezand ca face cea mai importanta lucrare de la Ioan incoace, pt care e blestemat si injurat. Vai! Da sariti oameni buni! ca Patitu si Blestematu au belele. Silu fa te rog ceva :)

    Ceva mai patetic de cat comentarile astora nu am vazut. Odata pt ca unul nu poate si probabil nici nu stie. Si doi, pt ca ala vine sa vb liber aici, ca la el nu se poate. Ca asa si-a facut el politica pe blog, ca sa poata adulatorii sa dea like la nesfarsit si nestigheriti de alte comentarii.

    P.S.

    Cris iti dau un pont, daca faci mai multe postari intr-o zi, o sa iti dea alea de mai multe ori like. E pe principiul Like x 2 sau Like x 3.

    RăspundețiȘtergere