joi, 24 ianuarie 2013

Cancan Creștin!

S-a deschis cutia pandorei!!!! Gata, nu mai avem scăpare - toată murdăria am ajuns să o dezbatem în public cu spectatori... Cancan-ul creștin a fost oficializat! Culmea, tocmai de liderii spirituali la care te așteptai la decență, moderație și căutarea lucrurilor care să aducă câștig în acest spațiu virtual și nu ură, jignire, întărâtare, certuri! Nu construim stimabililor, ci destabilizăm și îndepărtăm!
Am pus pe lipsa curajului și a dorinței de afirmare, ”aruncarea” pe piață a unor subiecte de scandal! Nu voi înțelege niciodată următorul comportament: dacă ai ceva împotriva unui lider, unui cântăreț, unei organizații, de ce nu o/îl poți contacta personal și pe privat? La ce ajută bălăcăreala publică? Ce va mai înțelege distinsul spectator despre virtuțile pe care noi le promovăm, despre predicile pompoase și despre pretențiile de comunitate diferită? Setea de cancan nu va fi stăvilită niciodată, e adânc săpată în noi, iar comentatori și personaje a căror preocupare e doar datul cu părerea, sunt plini în spațiul mai sus amintit, așa că nu ar trebui alimentată această ”poftă”!
Probabil unii mă vor numi frustrat, alții îmi vor spune că nu sunt ”up to date”, că e blogul lor și scriu ce doresc în spațiul personal, nu voi comenta! Eu nu îmi permit să acuz, ci ca un cititor de bloguri, analizez că ne-am îndepărtat de scop, domnilor slujitori! Și ca deținător de blog, m-am analizat pe mine - construiesc sau distrug?
Deszaberi lungi fără sens, postări fără profunzime și care nu conduc la nimic bun! La ce a ajutat ultimele dezbateri apărute pe net? Ce a îmbunătățit în închinare? Cu ce l-au ajutat discuțiile pe un personaj anume, care poate nici nu a citit postarea? Cum mai poate fi credibil un lider care se pretează la așa ceva? Ce s-a schimbat în comportamentul tinerilor care au citit, al necreștinilor care au vizionat de departe păruielile? Cam acestea ar fi câteva întrebări pe care ar trebui să-și le adreseze orice ”postator” pe blog...
În Matei 18:15-20 se arată schița analizei unei greșeli! Nu cred că pasul 1 e să îl spui întregii comunități!
Poate mă înșel, dar cred că vom fi judecați pentru orice cuvânt, nu doar vorbit, ci și SCRIS!
Multă inspirație!

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă nu vă spuneți numele domnule, voi fi nevoit să vă șterg comentariul!!! La fel și pe cel anterior...fără anonimi! După ce am numele, explic ce și cum!

    RăspundețiȘtergere
  4. a, și LAȘITATEA nu e o virtute, frate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceleasi dezbateri - pomul de craciun, mos Gerila, iepurasul, chitara acustica, baticul, cravata, etc.

    De 15 ani de zile tot asta faceti. Ma intreb daca sunteti oameni sanatosi la cap. Ce ii mai important omul sau felul in care vezi spiritualitatea?!?!

    Ati ales de neneumarate ori sa ucideti relatii pt ca nu traiau in comformitate cu principile VOASTRE spirituale. Iubirea la voi este pe locul doi. Ucideti relatii de dragul convingerilor personale.

    Chiar nu vreti sa va treziti? Pana la sf vietii tot asa o sa traiti? in aceleasi dezbateri si cu aceiasi mentalitate care ucide relatiile si iubirea

    RăspundețiȘtergere
  6. Am scris ieri un comentariu si nestiind ce sa aleg din lista de mai jos (comentati ca...) am trecut anonim. Acel comentariu in care scriam ca si gandul fiind cunoscut de Domnul va fi judecat, si nu doar cel rostit sau scris.
    Adrian Dumitru.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicia Radulescu25 ianuarie 2013 la 17:49

    Silviu,felicitari pt.acest articol. Consider ca trebuia consemnat ceea ce ai scris tu si chiar si in mod privat discutat cu acesti oameni care nu vor sa aplice scriptura si care nu realizeaza ca fac mai mult rau decat cel care este deja prin aceste dispute aiuristice pe bloguri. Nota ta a confirmat si exprimat gandirea mea.Multe binecuvantari!!

    RăspundețiȘtergere
  8. prostia, vorba lui Steinhardt, e cel mai mare pacat...

    RăspundețiȘtergere