sâmbătă, 11 iunie 2011

După 7 ani!


...parcă mă și văd, cu măseaua umflată, costumul mare pentru că am slăbit câteva kg bune din cauza pacostei cu măseaua, transpirat tot... că mă pregăteam să mă însor și eu! Nu știam eu sigur ce însemna asta da o iubeam pe fata de la 3 de pe strada Poeziei și nu mai puteam aștepta! Normal că am întârziat la propria nuntă, împrăștiat cum sunt...pfoai ce copil eram! 25 de ani. Dar nu uit până mor zâmbetul și frumusețea cu care Cam m-a întâmpinat în pragul ușii...brusc m-au apucat emoțiile...a fost una dintre cele mai relaxante zile din viața mea! 7 ani...nu îmi vine să cred. Nu știu cum au zburat așa repede...parcă mai ieri pășeam pe culoarul Bis. Elim mândru la braț cu domnița, în acorduri de vioară și violoncel. Realizez pe zi ce trece ce mult har am să o am lângă mine pe Cam. E cel mai mare ajutor al meu din lumea aceasta...nu aș mai putea fără ea!
Ca totul să fie perfect mi l-a adus pe lume și pe Ayan care ne uimește și ne copleșește zilnic. Ce mai, sunt și eu om la casa mea în toată regula!
Te iubesc Cam!

Un comentariu: