sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Am fost şi eu în MĂTĂSARI 17!

...am văzut şi cele 8 camere, şi o parte din cei 4 prieteni, şi l-am întâlnit şi pe Vali – acum îl cunosc şi pe el, nu numai pe frate-su – şi căţelul! Iuliane, cam puturos căţelul, fă ceva! Se pregătea o seară folk şi era un pic de agitaţie pe acolo. Primul lucru m-a dus cu gândul La Cafenescu...iartă-mi sinceritatea prietene, era altfel acolo. Mai multă pace, linişte şi...ordine. Mă oboseşte agitaţia şi scârţâitul ală infernal al duşumelei. Cred că nu aş putea dormi nici o noapte liniştită acolo cu acel zgomot desprins din ecranizări horror. Poate am îmbătrânit...

Un comentariu:

  1. si acolo o sa mai vezi frumosul, acele pe care noi il stim din Dumnezeu. e nevoie doar de liniste, in Iulian, poate si de un nou avant, poate e prea devreme acum.

    RăspundețiȘtergere