miercuri, 26 septembrie 2012

Ziua 2 - Maranata, Wiener Neustadt!

Nu departe de Wiena se află micuțul orășel Wiener Neustadt! Am ajuns la biserică exact la timp, adică aproape la ora începerii - 19.00. M-am bucurat nespus să văd un amic, Smith, care ne-a și făcut conecția de  a sluji în biserica de aici. Deși era o zi de luni, în mod obișnuit o zi de rugăciune, au fost destul de mulți participanți la programul de seară. Diaconul bisericii, un om special, a fost cel care a condus seara. După mult timp, aici mi s-a întâmplat să schimb mesajul pe care îl aveam în minte, cu un altul pe care nici măcar nu îl mai predicasem vreodată! Așa că mesajul transmis a fost inspirat din realitatea dureroasă a Bisericii din Efes: Unde a dispărut ”dragostea dintâi?”. Din discuțiile ulterioare am aflat de ce a fost important un așa mesaj atunci!
Oameni gospodari, cei de aici trag tare să termine anul acesta noul locaș de închinare, un spațiu generos, modern și cochet. Seara am rămas într-o familie superbă, oameni de nota 10 care m-au făcut să mă simt deosebit de bine! Mulțumiri.
Și oboseala abia acum începe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu