miercuri, 9 noiembrie 2011

Pe urmele lui Calvin!

Mâine zbor spre Elveția, cu destinația Geneva! E prima dată când vizitez acest oraș, în Elveția am mai fost! Prea frumoasă țară...și prea scumpă! E o bucurie că pot să văd, sper, câteva din lucrurile care mai amintesc de cel care a fost marele reformator, Calvin. Îmi place mult acest gânditor creștin, apreciez ideile lui și sunt curios să văd cum e perceput de frumosul oraș reformatorul. Abia aștept!
Aștept cu nerăbdare și întâlnirea cu biserica de aici. Cunosc câțiva tineri cu care m-am întâlnit la o conferință în Italia și doresc să îi revăd - reală binecuvântare pentru orice biserică sunt! În rest, sper un timp bun, aștept ca Harul Domnului să fie prezent...și să am un drum bun, atât dus, cât și întors, mai ales că zbor din Budapesta.
P.S.
Revin cu impresii luni, după ce mă întorc home! Un week-end bun să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu