sâmbătă, 11 decembrie 2010

Intalnire cu un PRIETEN!

Cu cat peste o relatie trece mai mult timpul, cu atat devine mai sanatoasa, durabila si pretioasa. Intr-o seara obisnuita de tineret, am avut bucuria sa avem o partasie super cu pastorul Iuliu C. Fara prea multe complicatii, ci simplu, a trecut la modelarea efectiva a tinerilor prezenti - o seara atelier, dupa cum obisnuieste sa spuna. Nici numarul mai redus de persoane, nici faptul ca pe la ora 20 s-a oprit caldura nu a putut sa ne priveze de "IMBRATISAREA DIVINA"! Am cantat cu NIHIL SINE DEO, am predicat cu Iuliu, am baut ceai fierbinte si super tare facut prin grija tinerelor din biserica noastra, am mancat pizza Poli...si apoi am plecat acasa...eu? bucuros...

Multumesc prietene, multumesc baieti...astept sa ne revedem in 2011 la alte seri "obisnuite"...

Un comentariu: